Kategorie

Producenci

Witamy w dziale reklamacji Quantum Polska sp. z o.o.
System przeznaczony jest do obsługi sklepu www.stefabiura.pl oraz kont w serwisie allegro.

Dział odpowiedzialny:
Quantum Polska Sp. z o. o.
Dział Reklamacji
ul. Niepołomicka 6

93-467 Łódź
tel. (42) 630 21 88
jakub@quantum-polska.pl

1) Serwis "od drzwi do drzwi" dla urządzeń marki Brother- proszę kliknąć TUTAJ
1a) Serwis "od drzwi do drzwi" dla urządzeń marki OPUS i Ideal - proszę kliknąć TUTAJ

2) Jesli gwarantem zakupionego produktu jest Quantum Polska to prosimy o zaznajomienie się z danymi
w poniższej tabelce. Nastepnie wybranie odpowiedniego rodzaju zdarzenia i postepowanie zgodnie ze stosownym opisem.

Rodzaj reklamacji:

Informacja dla klientów


Formularze

1. Serwis i reklamacja urządzeń

(niszczarki, laminatory, bindownice itp.)
z wyłączeniem produktów marki
Opus i Ideal


1.Wypełnij - Formularz rejestracji naprawy serwisowej

2.Dołącz - Wydrukowane Potwierdzenie zgłoszenia naprawy oraz w przypadku napraw gwarancyjnych poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kopię dowodu zakupu.

3.Zapakuj - Urządzenie najlepiej w opakowanie fabryczne. W przypadku zastosowania opakowania zastępczego firma Quanum Polska  nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.

4.Prześlij - Sprzęt należy wysłać do naszego serwisu na adres:

Quantum Polska Sp. z o. o.
Dział Reklamacji
ul. Niepołomicka 6

93-467 Łódź
tel. (42) 630 21 88


Kliknij i wypełnij
formularz rejestracji naprawy serwisowej



2. Reklamacja jakościowa tuszy,
taśm lub tonerów.oraz innych materiałów 
eksploatacyjnych do drukarek.

Prosimy o wysyłanie wadliwego towaru za pośrednictwem przesyłki ekonomicznej Poczty Polskiej.
 
Quantum Polska Sp. z o. o.
Dział Reklamacji
ul. Niepołomicka 6

93-467 Łódź
tel. (42) 630 21 88


a) Prosimy o wydrukowanie  formularza reklamacyjnego i dołączenie do przesyłki. Formularz zostanie do Państwa przysłany automatycznie po zarejestrowaniu reklamacji.
b) Prosimy o wysyłkę do nas produktu
z dołączonym protokołem reklamacyjnym.
c) Czas rozpatrzenia reklamacji liczy się od momentu dostarczenia do nas reklamowanego produktu.
d) Jeśli niemożliwe jest wydrukowanie formularza zgłoszenia reklamacyjnego to prosimy o "ręczne" napisanie jego nr. i dołączenie do przesyłki.
e) W przypadku zgłoszenia z powodu nieprawidłowej jakości wydruku prosimy o dołączenie wydruku kontrolnego.

Kliknij i wypełnij
formularz
zgłoszenia
reklamacyjnego

3. Reklamacja towaru uszkodzonego
w transporcie


W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego w momencie odbioru towaru, prosimy o dokonanie oględzin towaru.

W razie całkowitego  uszkodzenia odbiorca ma prawo odmówić jego przyjęcia i wówczas nastąpi zwrot do firmy Quantum Polska.

W razie częściowego uszkodzenia odbiorca ma również prawo odmówić przyjęcia towaru. Jeśli jednak zdecyduje się na odbiór, wówczas zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i przekazać go do firmy Quantum Polska..

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru w transporcie, nie spełniające powyższej procedury, nie będą uwzględniane.

Zgłoszenia wraz
z protokołem szkody prosimy wysyłać na adres:
jakub@quantum-polska.pl

4. Reklamacja niezgodności
w dostawie


W przypadku stwierdzenia niezgodności co do ilości lub rodzaju towaru w stosunku do faktury prosimy o kontakt na adres mail:
biuro@strefabiura.pl

Reklamacje dotyczące rozbieżności w dostawie prosimy składać:
- do 24 godzin po otrzymaniu towaru w przypadku wysyłek paczkowych lub 1 palety
- do 48 godzin po otrzymaniu towaru w przypadku dostaw powyżej 1 palety




W każdym momencie możecie Państwo sprawdzić status swojej reklamacji

status reklamacji


projekt i wykonanie: XIRshop.pl